Har du några problem med din lägenhet och behöver komma i kontakt med våra fastighetsskötare ska du ringa på deras telefontid:
Måndag-fredag kl. 07.00-07.30
0142 181 45
Genom Mina sidor kan vi erbjuda våra hyresgäster en modernare kundservice. Logga in på minasidor.egirs.se och skapa ett konto.
Under Felanmälan kan du göra en felanmälan på de objekt du hyr men även på tillhörande allmänna utrymmen som t.ex. tvättstugan.
När du gör en felanmälan tänk på att beskriva ditt ärende så utförligt som möjligt för att underlätta för våra fastighetsskötare. Skriv även om du har husdjur hemma så vi är medvetna om detta vid besöket.
Egirs har ett samarbete med Avarn Security. Vid akut behov av hjälp kvällar, helger och helgdagar ring direkt till Avarn Securitys fastighetsjour/trygghetsjour.
Tänk på att situationer som ej är av allvarlig karaktär löser vi nästkommande vardag.
010 210 90 00
Får jag hyra ut lägenheten i andra hand? Hur kan jag byta lägenhet inom Egirs? Läs vår guide ”Vanliga frågor och svar”.
På Mina sidor kan du som hyresgäst hos oss på Egirs Fastigheter få tillgång till funktionerna Min hyra och Felanmälan.
Det finns olika sätt att gå tillväga för att gör en felanmälan. Här beskriver vi dina alternativ och öppettider.
Växel: 0142 29 98 80
Mail: info@egirs.se
Fastighetsjour:
Tel: 010 210 90 00
Vid akut behov av
hjälp kvällar, helger
och helgdagar.
Vi är Mjölbys största privata fastighetsbolag
och förvaltar cirka 740 hyresbostäder och
22 500 kvm lokalyta i Mjölby och Motala.