Bredband och TV

Erbjudande kring kabel-TV och bredband kan skilja sig beroende på vilken ort du tillhör.

TV Mjölby

I Mjölby erbjuder vi ett brett basutbud av TV-Kanaler via Telenor.
www.telenor.se

Basutbudet erhålls via Telenors TV-Box som finns i varje lägenhet.

När en boende flyttar in så ska denne ringa in till kundservice på 0770 777 000 för att registrera sig. Här finns även möjlighet att köpa tilläggstjänster eller större kanalpaket än det som ingår.

I vissa fastigheter erbjuds T-1 Bas endast via fiber-tv.

  • Järnvägsgatan 22
  • Kungsvägen 55

 

I de fall den boende har köpt tilläggstjänster eller större kanalpaket än det som ingår så säger denne upp sitt avtal genom att ringa till kundservice på 020 222 222.

Vid oklarheter gällande TV-boxen tveka inte att kontakta oss på 0142 29 98 80.

 

TV Motala

I Motala erbjuder vi ett brett basutbud av TV-Kanaler via Tele2.
https://www.tele2.se/

Basutbudet erhålls genom antennuttaget.

När en boende flyttar in så ska denne ringa in till kundservice på 90 222 för att registrera sig. Här finns även möjlighet att köpa tilläggstjänster eller större kanalpaket än det som ingår.

I vissa fastigheter erbjuds endas marknätets kanalutbud.

  • Kyrkogatan 8
  • Sjögatan 34

Bredband Mjölby

Bredband erbjuds via Telenor.
www.telenor.se

I vissa fastigheter finns även Utsikt som bredbandsleverantör.
www.utsikt.se

Bondegatan 20, Bondegatan 22

 

Bredband Motala

På Prinsgatan 21-29 erbjuds bredband via Tele2 och Telia.
https://www.tele2.se/
www.telia.se

För följande fastigheter erbjuds bredband via Borenet.
https://www.borenet.se/

  • Kyrkogatan 8
  • Sjögatan 34
Vanliga frågor och svar

Får jag hyra ut lägenheten i andra hand? Hur kan jag byta lägenhet inom Egirs?  Läs vår guide ”Vanliga frågor och svar”.

Mina sidor

På Mina sidor kan du som hyresgäst hos oss på Egirs Fastigheter få tillgång till funktionerna Min hyra och Felanmälan.

Felanmälan

Det finns olika sätt att gå tillväga för att gör en felanmälan. Här beskriver vi dina alternativ och öppettider.