I Mjölby erbjuder vi ett brett basutbud av TV-Kanaler via Telenor.
www.telenor.se
Basutbudet erhålls via Telenors TV-Box som finns i varje lägenhet.
När en boende flyttar in så ska denne ringa in till kundservice på 0770 777 000 för att registrera sig. Här finns även möjlighet att köpa tilläggstjänster eller större kanalpaket än det som ingår.
I vissa fastigheter erbjuds T-1 Bas endast via fiber-tv.
I de fall den boende har köpt tilläggstjänster eller större kanalpaket än det som ingår så säger denne upp sitt avtal genom att ringa till kundservice på 020 222 222.
Vid oklarheter gällande TV-boxen tveka inte att kontakta oss på 0142 29 98 80.
I Motala erbjuder vi ett brett basutbud av TV-Kanaler via Tele2.
https://www.tele2.se/
Basutbudet erhålls genom antennuttaget.
När en boende flyttar in så ska denne ringa in till kundservice på 90 222 för att registrera sig. Här finns även möjlighet att köpa tilläggstjänster eller större kanalpaket än det som ingår.
I vissa fastigheter erbjuds endas marknätets kanalutbud.
Bredband erbjuds via Telenor.
www.telenor.se
I vissa fastigheter finns även Utsikt som bredbandsleverantör.
www.utsikt.se
Bondegatan 20, Bondegatan 22
På Prinsgatan 21-29 erbjuds bredband via Tele2 och Telia.
https://www.tele2.se/
www.telia.se
För följande fastigheter erbjuds bredband via Borenet.
https://www.borenet.se/
Får jag hyra ut lägenheten i andra hand? Hur kan jag byta lägenhet inom Egirs? Läs vår guide ”Vanliga frågor och svar”.
På Mina sidor kan du som hyresgäst hos oss på Egirs Fastigheter få tillgång till funktionerna Min hyra och Felanmälan.
Det finns olika sätt att gå tillväga för att gör en felanmälan. Här beskriver vi dina alternativ och öppettider.
Växel: 0142 29 98 80
Mail: info@egirs.se
Fastighetsjour:
Tel: 010 210 90 00
Vid akut behov av
hjälp kvällar, helger
och helgdagar.
Vi är Mjölbys största privata fastighetsbolag
och förvaltar cirka 740 hyresbostäder och
22 500 kvm lokalyta i Mjölby och Motala.