Trygghetsjour

Trygghetsjouren är en service för dig som är hyresgäst hos Egirs Fastigheter. Vi vill att du ska trivas och känna dig trygg i ditt hem.

Om du bor i ett flerfamiljshus måste du acceptera ljud och andra störningar som hör till ett normalt liv, men ständigt pågående och allvarliga störningar behöver du inte tåla.

Med störning menas något som en boende uppfattar som störande eller obehagligt, till exempel att grannen spelar hög musik eller att det finns obehöriga som sover i trapphuset.

Telefonnummer till Avarn Securitys larmcentral: 010-210 90 00

Vardagar: Efter kl 16:00

Helg och helgdagar: Dygnet runt

Om du stör dina grannar med till exempel hög musik kan du få komma att betala vad det kostar Avarn Security att göra en utryckning.

Vanliga frågor och svar

Får jag hyra ut lägenheten i andra hand? Hur kan jag byta lägenhet inom Egirs?  Läs vår guide ”Vanliga frågor och svar”.

Mina sidor

På Mina sidor kan du som hyresgäst hos oss på Egirs Fastigheter få tillgång till funktionerna Min hyra och Felanmälan.

Felanmälan

Det finns olika sätt att gå tillväga för att gör en felanmälan. Här beskriver vi dina alternativ och öppettider.